Sunday, August 14, 2011

AKU MENCINTAIMU YA ALLAH....


BY UMMU FAID


Ya Allah, aku mencintaiMu...
sebagaimana engkau mencintaiku..
Namun, kadang hawa nafsuku sendiri yang menghalangiku untuk senantiasa
Berada dalam dekapMu
Kasih sayangMu padaKu tiada kan pernah ada habisnya
Semalas apapun aku, Kau tetap beri aku nafas..
Kau tetap beri aku rejeki..
Kau tetap memberiku berbagai kenikmatan duniawi..
Ya Allah..
Sungguh kasihMu tiada batasnya..
Tak pantas rasanya aku menjauhiMu...
Bimbinglah selalu HambaMu untuk senantiasa berada di dekatMu
Berada di jalanMu, jalan yang haq..
Yaa..muqollibul tsabit qolbii ‘alaa diniik (duhai yang Maha membolak balikan hati, tetapkan aku dalam agamaMu) amiin.

2 comments:

  1. Bagus, maknanya begitu dalam. Ga percaya kalo ini tulisan dari seorang perempuan biasa. Subhanallah.

    ReplyDelete